Digitális technológia támogatása az ügyfélszolgálati piacon chatbotok az ügyfélszolgálaton /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szabadosné Sulyan Anita
További közreműködők: Majó-Petri Zoltán (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2022
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134322
LEADER 00882nta a2200205 i 4500
001 dipl134322
005 20230907095639.0
008 230731s2022 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 2 |a Szabadosné Sulyan Anita 
245 1 0 |a Digitális technológia támogatása az ügyfélszolgálati piacon   |h [elektronikus dokumentum] :  |b chatbotok az ügyfélszolgálaton /  |c Anita Szabadosné Sulyan 
246 1 0 |a Digital technology support on the customer service market : chatbots at customer services  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2022 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 2 |a Majó-Petri Zoltán  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134322/1/2022_szabadosne_sulyan_anita.pdf  |z Dokumentum-elérés