Fogyasztói szokások felmérése és erre épülő marketingstratégia kialakítása új babakozmetikum bevezetésére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kozma Bettina
További közreműködők: L. Kiss Eszter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2022
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134318
LEADER 00846nta a2200193 i 4500
001 dipl134318
005 20230731083743.0
008 230728s2022 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kozma Bettina 
245 1 0 |a Fogyasztói szokások felmérése és erre épülő marketingstratégia kialakítása új babakozmetikum bevezetésére  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Bettina Kozma 
246 1 0 |a Survey of consumer habits and develop a mareting strategy based on this for the introduction of a new baby cosmetic  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2022 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
700 2 |a L. Kiss Eszter  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134318/1/2022_kozma_bettina.pdf  |z Dokumentum-elérés