Loyalty Programs
Elmentve itt :
Szerző: | Zahid Muhammad |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134312 |
Hasonló tételek
-
The Impact of Loyalty Programs of Small Businesses on Consumer Behavior and Customer Retention
Szerző: Byambajav Bishrel
Megjelent: (2020) -
Factors Affecting University Students Loyalty to Zara Brand
Szerző: Khatab Bader
Megjelent: (2020) -
The role of social media in creating brand loyalty The case of NetPincér /
Szerző: Rashidli Zaur
Megjelent: (2021) -
Leveraging NFTs in Marketing Strategies for Enhancing Customer Engagement and Brand Loyalty /
Szerző: Atwi Hussein
Megjelent: (2023) -
Minőségfejlesztési program bevezetése és eredményei (A Coménius 2000 minőségfejlesztési program I-es intézményi modelljének bevezetési tapasztalatai az óvodában) /
Szerző: Kapitányné Kőszegi Piroska
Megjelent: (2003)