Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a magyar telekommunikációs szolgáltatók piacán

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Balogh Szonja
További közreműködők: Huszár Sándor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2022
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134304
LEADER 00820nta a2200193 i 4500
001 dipl134304
005 20230801094143.0
008 230801s2022 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Balogh Szonja 
245 1 0 |a Fogyasztói elégedettség és lojalitás vizsgálata a magyar telekommunikációs szolgáltatók piacán  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Szonja Balogh 
246 1 0 |a Consumer satisfaction and loyalty testing in the Hungarian telecommunications service providers market  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2022 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Huszár Sándor  |e ths 
856 4 0 |u https://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/134304/1/2022_balogh_szonja.pdf  |z Dokumentum-elérés