Hálózati képességek fejlesztése a minőségirányítási rendszer nézőpontjából. Az ISO 9001 2015 vizsgálata. /
Elmentve itt :
Szerző: | Kovács Emil |
---|---|
További közreműködők: | Vilmányi Márton (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134258 |
Hasonló tételek
-
Az ISO 9001 minőségirányítási rendszer vizsgálata az ATEV Fehérjefeldolgozó ZRt. hódmezővásárhelyi gyárában
Szerző: Lévainé Koncz Katalin
Megjelent: (2008) -
Az ISO minőségirányítási rendszer bevezetése kereskedelmi vállalkozásban
Szerző: Annus Tünde
Megjelent: (2006) -
Az ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer bemutatása egy gázszolgáltató vállalatnál
Szerző: Kiss János
Megjelent: (1999) -
Az ISO 9001 2000-es szabvány által előírt vevői elégedettség mérésének kidolgozása a Pioneer Hi-Bred Magyarország Rt. Szarvasi Vetőmagüzemében. /
Szerző: Szécsi Marianna Viola
Megjelent: (2003) -
Az MSZ EN ISO 9001 minőségbiztosítási rendszer szerepe, jelentősége, működése a Tornádó International Kft-nél
Szerző: Fazekas Szabolcs
Megjelent: (1999)