Divatipari márkák logói közti hasonlóságok
Elmentve itt :
Szerző: | Tuboly Ágnes |
---|---|
További közreműködők: | Gyárfás Edit (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134225 |
Hasonló tételek
-
Fiatalok és márkák közti viszony az okostelefonok piacán, különös tekintettel az Android operációs rendszert használó márkákra
Szerző: Bolváry Réka
Megjelent: (2021) -
A státuszfogyasztás megjelenése a divatipari termékek piacán a Z generáció példáján keresztül
Szerző: Dóczi Eszter
Megjelent: (2023) -
A márkák befolyása az influenszerek megítélésére
Szerző: Kispál Gergely Tas
Megjelent: (2022) -
Az elektronikus szájreklám szerepének vizsgálata a divatipari termékek online vásárlása során
Szerző: Gerhát Regina Magdolna
Megjelent: (2023) -
A fogyasztók attitűdjei a fast fashion márkák fenntartható kezdeményezései felé
Szerző: Varga Renáta
Megjelent: (2021)