A nyereményjátékok hatása a fogyasztói lojalitásra a kényelmi termékek piacán
Elmentve itt :
Szerző: | Sinkó Balázs |
---|---|
További közreműködők: | Honti Tamás (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134206 |
Hasonló tételek
-
A nyereményjátékok hatása a fogyasztói lojalitásra az FMCG termékek piacán [absztrakt] /
Szerző: Sinkó Balázs
Megjelent: (2021) -
A nyereményjátékok, promóciók és a fogyasztói lojalitás közötti kapcsolat az FMCG termékek körében
Szerző: Sinkó Balázs
Megjelent: (2019) -
A sportszponzoráció hatása a fogyasztói lojalitásra a Pick Szeged szurkolók példáján keresztül
Szerző: Kálmán Anita
Megjelent: (2023) -
A közösségi média hatása a fogyasztói elvárásokra, elégedettségre és lojalitásra a gyorséttermi szektorban.
Szerző: Benárik Dávid
Megjelent: (2023) -
A koronavírus-járvány hatására megváltozott fogyasztói szokások vizsgálata az arcápolási termékek piacán
Szerző: Virágh Hajnalka Ildikó
Megjelent: (2021)