A járványhelyzet hatása a lakosság véradási motivációira egy nonprofit szervezet esetén
Elmentve itt :
Szerző: | Papp Attila Ferenc |
---|---|
További közreműködők: | Huszár Sándor (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134199 |
Hasonló tételek
-
Egy nonprofit szervezet létrehozása, működtetése és marketingstratégiai terve (múlt-jelen-jövő)
Szerző: Jellinek Márta
Megjelent: (1999) -
Nonprofit szervezetek marketingtevékenységének vizsgálata a Mosolykommandó Alapítvány példáján keresztül
Szerző: Tóth Blanka
Megjelent: (2021) -
A nonprofit szervezetek marketingje az adó 1%-os felajánlásának tükrében
Szerző: Krekuska Noémi
Megjelent: (2020) -
Az ESN Szeged nonprofit szervezet önkénteseinek motivációi
Szerző: Porkoláb Nóra
Megjelent: (2022) -
E-mail alapú kapcsolattartás egy hazai ingatlanportál esetén – Hírlevélmarketing az Ingatlannet.hu példáján keresztül
Szerző: Szabadkai Liza
Megjelent: (2020)