A sikeres influencer kampány összetevői
Elmentve itt :
Szerző: | Poturak Emina |
---|---|
További közreműködők: | Gyulai Zsófia (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134180 |
Hasonló tételek
-
A 2022-es Black Friday kampány vizsgálata egy kerékpárüzlet tekintetében
Szerző: Kovács Eszter
Megjelent: (2023) -
A sikeres közösségi finanszírozás kampány tényezőinek vizsgálata
Szerző: Nóbik Norbert
Megjelent: (2021) -
Új termék bevezetése, egy megvalósult kampány tükrében
Szerző: Mészáros István
Megjelent: (2013) -
A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése
Szerző: Student Tamás
Megjelent: (2020) -
A Fundy Kft. marketingosztályának tevékenysége a sikeres értékesítés előkészítésétől a megvalósításig
Szerző: Hős Ildikó
Megjelent: (1997)