A marketing automatizáció értékteremtő hatása a mikrovállalkozások és ügyfeleik számra
Elmentve itt :
Szerző: | Szűcs György |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2022
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/134153 |
Hasonló tételek
-
Értékteremtő folyamatok elemzése
Szerző: Bódis Zsolt
Megjelent: (2001) -
Az automatizáció hatása és térbelisége a diplomás munkavállalók körében
Szerző: Figura Bettina
Megjelent: (2021) -
A COVID-19 első hullámának gazdasági hatása Magyarországon a mikrovállalkozások sikerességének fényében
Szerző: Balássy Gábor
Megjelent: (2023) -
Marketing automatizációs szoftverek a modern marketing technológiai igényére
Szerző: Major Kitti Anett
Megjelent: (2018) -
Az Európai Uniós forrásból elnyerhető támogatások nehézségeinek vizsgálata a szegedi mikrovállalkozások körében
Szerző: Rádóczi Lajos István
Megjelent: (2020)