The impact of fast fashion on economics, environment and society
Elmentve itt :
Szerző: | Lotthammavong Vongkhounkham |
---|---|
További közreműködők: | Gébert Judit (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127391 |
Hasonló tételek
-
Ruhavásárlási szokások a Z generáció körében, fast fashion és slow fashion térnyerése Magyarországon
Szerző: Karsai Dóra
Megjelent: (2020) -
Hogyan lehet egy fast fashion vállalat fenntartható? a H&M vállalatának esettanulmánya /
Szerző: Tapasztó Fanni
Megjelent: (2022) -
Társadalmi felelősségvállalás kommunikálása a fast fashion iparban a nők szemszögéből
Szerző: Kovács Adél
Megjelent: (2021) -
A fiatalok divatkövetése és a márkaimázs szerepe a fast fashion világában
Szerző: Serfőző Aliz
Megjelent: (2020) -
Generációs különbségek megnyilvánulása a fogyasztói magatartásban a Fast fashion jelenségen keresztül bemutatva
Szerző: Magyar Angelika
Megjelent: (2020)