A Covid-19 turisztikai szervezetek online marketing tevékenységére gyakorolt hatása
Elmentve itt :
Szerző: | Márta Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Révész Balázs Péter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127377 |
Hasonló tételek
-
Online marketing tanácsadócég piacra lépésének lehetőségei Magyarkanizsán
Szerző: Ivanovic Laura
Megjelent: (2020) -
Marketing
Szerző: Federics Judit
Megjelent: (1999) -
A COVID-19 hatása az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra Magyarországon
Szerző: Molnár Daniella
Megjelent: (2022) -
A közösségi platformok, köztük a Youtube és a Facebook működése az online marketing szemléletében
Szerző: Farkas Csongor
Megjelent: (2020) -
A hagyományos marketing és az online marketing hatása az Y-generációra
Szerző: Piri Réka
Megjelent: (2021)