A Covid-19 turisztikai szervezetek online marketing tevékenységére gyakorolt hatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Márta Lilla
További közreműködők: Révész Balázs Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127377
LEADER 00821nta a2200217 i 4500
001 dipl127377
005 20220720101509.0
008 220714s2021 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Márta Lilla 
245 1 2 |a A Covid-19 turisztikai szervezetek online marketing tevékenységére gyakorolt hatása  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Lilla Márta 
246 1 0 |a Online marketing in tourism - the effect of Covid-19  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Révész Balázs Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/127377/2/2021_marta_lilla.pdf  |z Dokumentum-elérés