A munkáltatói márka befolyása a pályakezdés/elhelyezkedés során az Y és Z generációk körében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Felvidéki Vivien
További közreműködők: Farkas Tamás (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127369
LEADER 00849nta a2200205 i 4500
001 dipl127369
005 20220714085608.0
008 220713s2021 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Felvidéki Vivien 
245 1 2 |a A munkáltatói márka befolyása a pályakezdés/elhelyezkedés során az Y és Z generációk körében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Vivien Felvidéki 
246 1 0 |a Influence of employer brand during career start/placement among Y and Z generations  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 1 |a Farkas Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/127369/2/2021_felvideki_vivien.pdf  |z Dokumentum-elérés