Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan
Elmentve itt :
Szerző: | Orazaly Alikhan |
---|---|
További közreműködők: | Prónay Szabolcs (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127260 |
Hasonló tételek
-
Future of social media in business to business marketing, relationship or transactional
Szerző: Irvanian Amir Ali
Megjelent: (2019) -
The role of social media in creating brand loyalty The case of NetPincér /
Szerző: Rashidli Zaur
Megjelent: (2021) -
Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market)
Szerző: Demus Henrietta
Megjelent: (2020) -
Social Media Marketing - The effectiveness of Nespresso's social media marketing communication
Szerző: Omunu Eddie Lawrence
Megjelent: (2018) -
Consumer Acceptance of Virtual and Augmented Realities as Destination Marketing Tools.
Szerző: Gantulga Natsagmaa
Megjelent: (2023)