Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Orazaly Alikhan
További közreműködők: Prónay Szabolcs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127260
LEADER 00726nta a2200193 i 4500
001 dipl127260
005 20220720101911.0
008 220713s2021 hu om 0|| eng d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a eng 
100 1 |a Orazaly Alikhan 
245 1 0 |a Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Alikhan Orazaly 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 1 |a Prónay Szabolcs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/127260/2/2021_ORAZALY_Alikhan.pdf  |z Dokumentum-elérés