A COVID – 19 járvány okozta életstílus változás hatása az Y generáció tagjainak szórakoztató elektronikai cikk vásárlási szokásaira a szigorításoktól napjainkig
Elmentve itt :
Szerző: | Herman Klára Szilvia |
---|---|
További közreműködők: | Honti Tamás (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127209 |
Hasonló tételek
-
Az Instagram influenszerek hatása a Z generáció vásárlási szokásaira
Szerző: Simon Milán
Megjelent: (2023) -
Hazai beauty videóbloggerek hatása a Z generáció tartalomfogyasztására, vásárlási szokásaira
Szerző: Csernik Dalma
Megjelent: (2018) -
Életstílus-kutatások
Szerző: Andics Jenő
Megjelent: (2010) -
Életstílus kutatások
Szerző: Tóth Julianna
Megjelent: (2011) -
Az észlelt kockázat hatása a fogyasztók vásárlási szokásaira online környezetben
Szerző: Daka Kinga
Megjelent: (2021)