How technological advancements in CRM affect levels of customer satisfaction in 2 telecommunication companies in Georgia

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bekaia Shota
További közreműködők: Révész Balázs Péter (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127098
LEADER 00857nta a2200193 i 4500
001 dipl127098
005 20220720101908.0
008 220715s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Bekaia Shota 
245 1 0 |a How technological advancements in CRM affect levels of customer satisfaction in 2 telecommunication companies in Georgia  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Shota Bekaia 
246 1 0 |a How technological advancements in CRM affect levels of customer satisfaction in 2 telecommunication companies in Georgia  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Révész Balázs Péter  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/127098/1/2021_BEKAIA_Shota.pdf  |z Dokumentum-elérés