Az employer branding és a social media szerepe a munkaerő toborzásában
Elmentve itt :
Szerző: | Tóth Zsófia |
---|---|
További közreműködők: | Honti Tamás (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127097 |
Hasonló tételek
-
Internal Employer Branding A Key to Employee Engagement /
Szerző: Ben Ettoumi Salma
Megjelent: (2022) -
The role of social media in creating brand loyalty The case of NetPincér /
Szerző: Rashidli Zaur
Megjelent: (2021) -
Employer Branding a Szegedi Tudományegyetemen és az intézmény külföldi hallgatóinak intézményválasztási szokásai
Szerző: Tóth Sára Anna
Megjelent: (2021) -
Employer Branding, avagy miként vonzzuk be az X és a Z generációs munkavállalókat?
Szerző: Lévai Anett
Megjelent: (2023) -
Social Media Marketing as a modern tool for small businesses brand development on clothing market in Kazakhstan
Szerző: Orazaly Alikhan
Megjelent: (2021)