A félelem hatása a fogyasztói magatartásra a koronavírus által kialakult veszélyhelyzet idején
Elmentve itt :
Szerző: | Friebert Ágoston László |
---|---|
További közreműködők: | Kuruczleki Éva (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/127015 |
Hasonló tételek
-
„Szárnyaló siker” A Red Bull márka hatása a fogyasztói magatartásra
Szerző: Kosztolányi Dóra
Megjelent: (2023) -
A Tesco szupermarketek elrendezésének és atmoszférájának hatása a fogyasztói magatartásra
Szerző: Takács Nóra
Megjelent: (2021) -
A nemek eltérő vizuális észlelésének hatása a fogyasztói magatartásra online környezetben
Szerző: Rácz Evelin
Megjelent: (2021) -
Könyvvásárlással kapcsolatos fogyasztói szokások vizsgálata a koronavírus járvány idején
Szerző: Horváth Brigitta
Megjelent: (2021) -
A COVID-19 hatása az e-kereskedelemre és az online fogyasztói magatartásra Magyarországon
Szerző: Molnár Daniella
Megjelent: (2022)