The European Union as a brand examining the attitudes of Hungarian millennials with the help of political marketing /
Elmentve itt :
Szerző: | Jámbori Beatrix |
---|---|
További közreműködők: | Honti Tamás (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/126997 |
Hasonló tételek
-
The convergence of the Central Eastern European states after their European Union accession
Szerző: Csonka Balázs
Megjelent: (2023) -
The role of renewable energy in the European Union tracking the progress of Sustainable Development Goal 7.2 /
Szerző: Szenczi Alexa
Megjelent: (2023) -
Application of Game Theory in the decision-making process of the European Union
Szerző: Zelenák Balázs
Megjelent: (2019) -
Internal Employer Branding A Key to Employee Engagement /
Szerző: Ben Ettoumi Salma
Megjelent: (2022) -
Role of Olfactory Perception on Brand Selection
Szerző: Cinar Resat
Megjelent: (2010)