The European Union as a brand examining the attitudes of Hungarian millennials with the help of political marketing /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Jámbori Beatrix
További közreműködők: Honti Tamás (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/126997
LEADER 00853nta a2200193 i 4500
001 dipl126997
005 20220720142456.0
008 220719s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Jámbori Beatrix 
245 1 4 |a The European Union as a brand   |h [elektronikus dokumentum] :  |b examining the attitudes of Hungarian millennials with the help of political marketing /  |c Beatrix Jámbori 
246 1 0 |a The European Union as a brand : examining the attitudes of Hungarian millennials with the help of political marketing  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
700 1 |a Honti Tamás  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/126997/1/2021_jambori_beatrix.pdf  |z Dokumentum-elérés