Szegedi kis- és középvállalkozások márkamenedzsmentje. Szegedi cukrászdák pandémia idején.

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kubik Szintia
További közreműködők: Hegedűs Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/125442
LEADER 00856nta a2200205 i 4500
001 dipl125442
005 20220524113910.0
008 220524s2021 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Kubik Szintia 
245 1 0 |a Szegedi kis- és középvállalkozások márkamenedzsmentje. Szegedi cukrászdák pandémia idején.  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Szintia Kubik 
246 1 0 |a Brand management of small and medium enterprises in Szeged. Szeged confectioneries during a pandemic.  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Media and communications 
700 1 |a Hegedűs Anita  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/125442/1/2021_kubik_szintia.pdf  |z Dokumentum-elérés