A kémiatanulás nem kognitív tényezőinek vizsgálata az általános iskolában az osztálytermi és online oktatás alatt - a kémia és biológia tantárgyak összehasonlítása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csanádi Viktória
További közreműködők: Bogárné Németh Mária (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/124027
LEADER 01070nta a2200229 i 4500
001 dipl124027
005 20220427083601.0
008 220419s2021 hu om 0|| hun d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a hun 
100 1 |a Csanádi Viktória 
245 1 2 |a A kémiatanulás nem kognitív tényezőinek vizsgálata az általános iskolában az osztálytermi és online oktatás alatt - a kémia és biológia tantárgyak összehasonlítása  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Viktória Csanádi 
246 1 0 |a Study of non-cognitive factors of chemistry learning in primary school during classroom and online education - comparison of chemistry and biology subjects  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Pedagógusképzés 
650 4 |a Natural sciences 
650 4 |a Chemical sciences 
650 4 |a Biological sciences 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Educational sciences 
700 2 |a Bogárné Németh Mária  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/124027/1/2021_csanadi_viktoria.pdf  |z Dokumentum-elérés