3D-s tetris megvalósítása OpenGL függvénykönyvtár segítségével
Elmentve itt :
Szerző: | Najzer Helga |
---|---|
További közreműködők: | Nagy Antal (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2013
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/119338 |
Hasonló tételek
-
Kirakós OpenCv és Qt felhasználásával
Szerző: Kis Gábor Bence
Megjelent: (2018) -
Színvakság szimulátor a kiterjesztett valóságban
Szerző: Tömördi Péter
Megjelent: (2019) -
3D TPS akciójáték implementálása Unityben
Szerző: Pataki Márk
Megjelent: (2018) -
Sztochasztikus gráfalgoritmusok alkalmazása League of Legends e-sport adatokon
Szerző: Nagy Viktor
Megjelent: (2018) -
Kirakós játék készítése Unity rendszerrel
Szerző: Ponyist Péter
Megjelent: (2018)