|
|
|
|
LEADER |
01003nta a2200181 i 4500 |
001 |
dipl109284 |
005 |
20210319123652.0 |
008 |
210316s2020 hu om 0|| zxx d |
040 |
|
|
|a SZTE Diploma Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a zxx
|
100 |
1 |
|
|a Máté Alexandra
|
245 |
1 |
2 |
|a A YouTube pszichológiai hatásai a tinédzserekre
|h [elektronikus dokumentum] :
|b A YouTube vloggereinek marketingstratégiai és videóikban fellelhető reklámok, hirdetések befolyása a Z generáció (14-18 éves fiatalok) vásárlási szokásaira /
|c Alexandra Máté
|
246 |
1 |
0 |
|a The Psychological Effects of YouTube on Teenagers : Influence of YouTube vloggers' marketing strategies and advertisements in their videos on the shopping habits of Generation Z (young people aged 14-18)
|h [elektronikus dokumentum]
|
260 |
|
|
|c 2020
|
650 |
|
4 |
|a Bölcsészettudományok
|
650 |
|
4 |
|a Psychology
|
700 |
1 |
|
|a Mátyus Imre
|e ths
|
856 |
4 |
0 |
|u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/109284/2/2020_mate_alexandra.pdf
|z Dokumentum-elérés
|