A YouTube pszichológiai hatásai a tinédzserekre A YouTube vloggereinek marketingstratégiai és videóikban fellelhető reklámok, hirdetések befolyása a Z generáció (14-18 éves fiatalok) vásárlási szokásaira /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Máté Alexandra
További közreműködők: Mátyus Imre (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/109284
LEADER 01003nta a2200181 i 4500
001 dipl109284
005 20210319123652.0
008 210316s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Máté Alexandra 
245 1 2 |a A YouTube pszichológiai hatásai a tinédzserekre   |h [elektronikus dokumentum] :  |b A YouTube vloggereinek marketingstratégiai és videóikban fellelhető reklámok, hirdetések befolyása a Z generáció (14-18 éves fiatalok) vásárlási szokásaira /  |c Alexandra Máté 
246 1 0 |a The Psychological Effects of YouTube on Teenagers : Influence of YouTube vloggers' marketing strategies and advertisements in their videos on the shopping habits of Generation Z (young people aged 14-18)  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Bölcsészettudományok 
650 4 |a Psychology 
700 1 |a Mátyus Imre  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/109284/2/2020_mate_alexandra.pdf  |z Dokumentum-elérés