Az online marketing módszerek alkalmazása az elektronikus kereskedelemben a logisztikai szempontok figyelembevételével
Elmentve itt :
Szerző: | Juhász Dávid Tibor |
---|---|
További közreműködők: | Kiss Magdolna Eszter (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108655 |
Hasonló tételek
-
Műanyagiparban alkalmazott hegesztési technológiák bemutatása anyagvizsgálati szempontok figyelembevételével
Szerző: Káplár Zénó
Megjelent: (2022) -
Munkakörnyezet kialakítása ergonómiai igények figyelembevételével
Szerző: Lovász Csaba
Megjelent: (2020) -
Online marketing módszerei a COVID-19 hatására
Szerző: Fetser Fruzsina
Megjelent: (2021) -
Kereskedelemben kapható német típusú búzasörök összehasonlító elemzése
Szerző: Kis-Bús Márk Dávid
Megjelent: (2022) -
Logisztikai folyamatok vizsgálata adott vállalkozás esetében
Szerző: Rácz-Szabó Imola
Megjelent: (2023)