A Szerencsejáték Zrt. bemutatása, marketingkommunikációjának hatása a fiatal felnőttekre
Elmentve itt :
Szerző: | Moldován Lili Rozália |
---|---|
További közreműködők: | Farkas Gergely (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2021
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108401 |
Hasonló tételek
-
A Coursera for SZTE marketingkommunikációjának elemzése és fejlesztése
Szerző: Kovács Anna
Megjelent: (2023) -
Estée Lauder marketingkommunikációjának pillérei egykor és most
Szerző: Pacsuta Szilvia
Megjelent: (2023) -
Szerencsejáték Zrt. értékesítési pont nyitásának gazdasági kérdései
Szerző: Dancza Bence
Megjelent: (2023) -
A közönség sikeres elérésének vizsgálata egy kulturális szolgáltató esetében - a Magyar Nemzeti Cirkusz marketingkommunikációjának elemzése
Szerző: Student Tamás
Megjelent: (2020) -
Egy kisvállalat marketingkommunikációjának elemzése a B2B piacon
Szerző: Sándor Renáta
Megjelent: (2021)