Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Sashegyi Árpád Dávid
További közreműködők: Kuruczleki Éva (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2021
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108389
LEADER 00991nta a2200217 i 4500
001 dipl108389
005 20210309095721.0
008 210309s2021 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Sashegyi Árpád Dávid 
245 1 3 |a Az online vásárlás marketing eszközei, ezen belül a Facebook és a Google AdWords összehasonlítása az Időzóna Óraszalon példáján keresztül  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Árpád Dávid Sashegyi 
246 1 0 |a Comparison of online marketing tools, with special regards to Facebook and Google AdWords through the example of Időzóna Óraszalon  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2021 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Kuruczleki Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108389/1/2020_sashegyi_arpad_david.pdf  |z Dokumentum-elérés