A fast fashion és a fenntartható divat hatása a Z generáció fogyasztói magatartására
Elmentve itt :
Szerző: | Dér Lilla |
---|---|
További közreműködők: | Kazár Klára (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108366 |
Hasonló tételek
-
A közösségi média hatása az Y és Z generáció fogyasztói magatartására
Szerző: Papp Dávid
Megjelent: (2020) -
Ruhavásárlási szokások a Z generáció körében, fast fashion és slow fashion térnyerése Magyarországon
Szerző: Karsai Dóra
Megjelent: (2020) -
Generációs különbségek megnyilvánulása a fogyasztói magatartásban a Fast fashion jelenségen keresztül bemutatva
Szerző: Magyar Angelika
Megjelent: (2020) -
Hogyan lehet egy fast fashion vállalat fenntartható? a H&M vállalatának esettanulmánya /
Szerző: Tapasztó Fanni
Megjelent: (2022) -
A fogyasztók attitűdjei a fast fashion márkák fenntartható kezdeményezései felé
Szerző: Varga Renáta
Megjelent: (2021)