Generációs különbségek megnyilvánulása a fogyasztói magatartásban a Fast fashion jelenségen keresztül bemutatva

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Magyar Angelika
További közreműködők: Kéri Anita (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108341
LEADER 00866nta a2200205 i 4500
001 dipl108341
005 20210310081125.0
008 210310s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Magyar Angelika 
245 1 0 |a Generációs különbségek megnyilvánulása a fogyasztói magatartásban a Fast fashion jelenségen keresztül bemutatva  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Angelika Magyar 
246 1 0 |a Generational differences in consumer behaviour, introduced via the effects of Fast fashion  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
700 1 |a Kéri Anita  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108341/1/2020_magyar_angelika.pdf  |z Dokumentum-elérés