Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Molnár Daniella
További közreműködők: Huszár Sándor (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108215
LEADER 00825nta a2200217 i 4500
001 dipl108215
005 20210303091256.0
008 210303s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Molnár Daniella 
245 1 0 |a Marketing célú grafikai anyagok fogyasztói észlelésének vizsgálata  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Daniella Molnár 
246 1 0 |a Investigation of consumer perception towards visual advertisements  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Huszár Sándor  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108215/1/2020_molnar_daniella.pdf  |z Dokumentum-elérés