Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén?

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Hankó Vivien
További közreműködők: Tamasits Dóra (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108168
LEADER 00922nta a2200217 i 4500
001 dipl108168
005 20210302134711.0
008 210302s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Hankó Vivien 
245 1 0 |a Hogyan befolyásolják a véleményvezérek a fogyasztói döntést kozmetikai termékek esetén?  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Vivien Hankó 
246 1 0 |a Influencers' effect on consumer behaviour in the field of cosmetic products  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Media and communications 
650 4 |a Media and socio-cultural communication 
650 4 |a Media and communication strategies, campaigns, outreach activities 
700 1 |a Tamasits Dóra  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108168/1/2020_hanko_vivien.pdf  |z Dokumentum-elérés