Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Demus Henrietta
További közreműködők: Garamhegyi Ábel (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108144
LEADER 00975nta a2200217 i 4500
001 dipl108144
005 20210303103841.0
008 210303s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Demus Henrietta 
245 1 0 |a Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market)  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Henrietta Demus 
246 1 0 |a Marketing strategies of Apple and Huawei- Why Apple brand equity is worth more than Huawei’s? (Marketing reasons in terms of smartphone market)  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Garamhegyi Ábel  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108144/1/2020_demus_henrietta.pdf  |z Dokumentum-elérés