A Szegedi Tudományegyetem beiskolázási marketingjének vizsgálata a Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak körében
Elmentve itt :
Szerző: | Haskó Zsombor |
---|---|
További közreműködők: | Kéri Anita (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2020
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108116 |
Hasonló tételek
-
Tartalommarketing, mint erős bástya! Esettanulmány egy kisvállalkozás online marketingjének POE elv szerinti vizsgálatára
Szerző: Szűcs György
Megjelent: (2020) -
A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi kar végzős alapszakos hallgatóinak továbbtanulási motivációi
Szerző: Ruskó Ramóna
Megjelent: (2022) -
Vállalkozóvá válás - A Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar hallgatóinak vállalkozói hajlandóságának vizsgálata, illetve a vállalkozási aktivitásuk növelésének lehetősége
Szerző: Kovács Zsolt
Megjelent: (2020) -
Influencerek hitelességének vizsgálata a fiatalok körében
Szerző: Rácz Krisztián
Megjelent: (2020) -
A Szegedi Tudományegyetem közgazdász hallgatóinak munkaerőpiaci sikeressége a munkáltatói elvárások tükrében
Szerző: Pintér Dóra
Megjelent: (2021)