Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Maróti Péter
További közreműködők: Révész Balázs (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2020
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/108071
LEADER 00852nta a2200217 i 4500
001 dipl108071
005 20210303100853.0
008 210303s2020 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Maróti Péter 
245 1 3 |a Az emocionális márkaépítés és reklámozás hatásai a fogyasztók márkamegítélésére  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Péter Maróti 
246 1 0 |a The effects of emotional branding and advertising on consumer brand perception  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2020 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Révész Balázs  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/108071/1/2020_maroti_peter.pdf  |z Dokumentum-elérés