A befolyásolás művészete A televízió-reklámok elemzése szemiotikai, kommunikációelméleti és pszichológiai aspektusból /

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Borbély Beáta
További közreműködők: Szirmai Éva (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2009
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/105956
LEADER 00991nta a2200205 i 4500
001 dipl105956
005 20210312141114.0
008 210312s2009 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Borbély Beáta 
245 1 2 |a A befolyásolás művészete   |h [elektronikus dokumentum] :  |b A televízió-reklámok elemzése szemiotikai, kommunikációelméleti és pszichológiai aspektusból /  |c Beáta Borbély 
246 1 0 |a The art of manipulation : The analysis of commercials from semiotic, communication theoretical and psychological aspects  |h [elektronikus dokumentum] 
260 |c 2009 
650 4 |a Pedagógusképzés 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Media and communications 
700 1 |a Szirmai Éva  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/105956/1/2009_borbely_beata.pdf  |z Dokumentum-elérés  
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/105956/8/2009_borbely_beata_melleklet.zip  |z Dokumentum-elérés