A Multi-level marketing előnyei és hátrányai a Forever Living Products Magyarország Kft. példáján bemutatva
Elmentve itt :
Szerző: | Tokai Norbert |
---|---|
További közreműködők: | Málovics György (Témavezető) |
Dokumentumtípus: | Szakdolgozat |
Megjelent: |
2004
|
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://diploma.bibl.u-szeged.hu/105134 |
Hasonló tételek
-
Út a siker felé - Multi-Level Marketing /?/
Szerző: Pataki Zsuzsanna
Megjelent: (1995) -
A non-lineáris vágás előnyei
Szerző: Lázár Zsolt
Megjelent: (2004) -
A KÉSZ KFT. marketing tevékenysége. Az üzletági stratégiai tervezés.
Szerző: Molnár Gergely
Megjelent: (2004) -
A Metro Kereskedelmi kft szegedi áruházának marketing- és reklám tevékenysége
Szerző: Csizmadia Gábor
Megjelent: (2007) -
Az Atlanti-Szerszám Kft. teljesítménynövelésének lehetőségei a tudatos marketing tevékenység kialakításán keresztül
Szerző: Móricz József
Megjelent: (2005)