A Főszer-Elektroprofil Kft-nél alkalmazott kommunikációs és promóciós-mix stratégiák új termék bevezetése tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Farkas Gábor
További közreműködők: Hetesi Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 1999
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/104452
LEADER 00760nta a2200205 i 4500
001 dipl104452
005 20210122091630.0
008 210122s1999 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Farkas Gábor 
245 1 2 |a A Főszer-Elektroprofil Kft-nél alkalmazott kommunikációs és promóciós-mix stratégiák új termék bevezetése tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Gábor Farkas 
260 |c 1999 
650 4 |a Pedagógusképzés 
650 4 |a Social sciences 
650 4 |a Economics and business 
650 4 |a Business and management 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Hetesi Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/104452/1/1999_farkas_gabor.pdf  |z Dokumentum-elérés