Nagykereskedelmi cég piaci bevezetésének főbb marketing lépései - - a Forte Acoustic Kft. tevékenységének tükrében

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Király Vajk István
További közreműködők: Hetesi Erzsébet (Témavezető)
Dokumentumtípus: Szakdolgozat
Megjelent: 2003
Tárgyszavak:
Online Access:http://diploma.bibl.u-szeged.hu/104232
LEADER 00668nta a2200169 i 4500
001 dipl104232
005 20210122081344.0
008 210120s2003 hu om 0|| zxx d
040 |a SZTE Diploma Repozitórium  |b hun 
041 |a zxx 
100 1 |a Király Vajk István 
245 1 0 |a Nagykereskedelmi cég piaci bevezetésének főbb marketing lépései - - a Forte Acoustic Kft. tevékenységének tükrében  |h [elektronikus dokumentum] /  |c Vajk István Király 
260 |c 2003 
650 4 |a Gazdaságtudományok 
650 4 |a Marketing 
700 1 |a Hetesi Erzsébet  |e ths 
856 4 0 |u http://diploma.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/104232/1/2003_kiraly_vajk_istvan.pdf  |z Dokumentum-elérés