Nagyobb területen több ügyfél mi történt a Délmagyarország Presztízs díjasaival - az üzleti innovációs díjas DL Dél-alföldi Leolvasó Kft. /
Elmentve itt :
Szerző: | Fekete Klára |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
2007-05-21
|
Sorozat: | Délmagyarország
97 No. 117 |
Kulcsszavak: | Dél-Alföld, Szeged, Közszolgáltatás díjfizetés, Dél-alföldi Leolvasó és Szolgáltató Kft. (Szeged) |
Online Access: | http://dmarchiv.bibl.u-szeged.hu/138187 |
Hasonló tételek
-
Nagyobb területen - több kiállító Sajtótájékoztató az ipari vásárról /
Szerző: Ács S. Sándor
Megjelent: (1974) -
Folyamatos megújulás, lendület, akarat mi történt a Délmagyarország Presztízs díjasaival? - a környezetvédelmi díjas Csomiép Kft. /
Szerző: Fekete Klára
Megjelent: (2007) -
Új ügyfél. Hogyan?
Szerző: Csorba Ágnes
Megjelent: (2009) -
Ügyfél elégedettség, panaszkezelés
Szerző: Bába Katalin
Megjelent: (2016) -
Akinél kicsi a hibaszázalék Délmagyarországi Presztízs díj az üzleti innovációért: DL Kft. /
Szerző: Fekete Klára
Megjelent: (2006)