Consumption of organic and gluten-free products of Abonett Kft. (Ltd.) - in the light of a questionnaire survey
The term healthy lifestyle is almost burned into our way of thinking. At the same time, diseases caused by certain allergens are also becoming more common. It is therefore inevitable that many people are looking for a new source of food instead of traditional bread. The Abonett product line offers t...
Elmentve itt :
Szerzők: |
Lendvai Edina Dobos-Nagy Diána |
---|---|
Dokumentumtípus: | Cikk |
Megjelent: |
University of Szeged, Faculty of Engineering
Szeged
2023
|
Sorozat: | Analecta technica Szegedinensia
17 No. 1 |
Kulcsszavak: | Közvéleménykutatás - módszer - kérdőíves, Táplálkozástudomány - kutatás, Egészséges életmód, Fogyasztói szokások, Fogyasztói magatartáskutatás, Termékfejlesztés |
Tárgyszavak: | |
doi: | 10.14232/analecta.2023.1.44-51 |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/87008 |
Hasonló tételek
-
Consumption of organic and gluten-free products of Abonett Kft. (Ltd.) - in the light of a questionnaire survey
Szerző: Lendvai Edina, et al.
Megjelent: (2023) -
Gluten-free cereals, diet and product development
Szerző: Arabi Maral
Megjelent: (2022) -
The consumption patterns of the organic product "Szomor"
Szerző: Lendvai Edina, et al.
Megjelent: (2016) -
Az Abonett Kft bio- és gluténmentes termékeinek fogyasztása – egy kérdőíves felmérés tükrében
Szerző: Lendvai Edina, et al.
Megjelent: (2022) -
Az Abonett Kft. által gyártott bio és gluténmentes termékek fogyasztásának tendenciája hazánkban marketingstratégiai szempontból
Szerző: Dobos-Nagy Diána
Megjelent: (2021)