Teacher resilience through the lens of assessment instruments [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Munezero Edouard Tóth Edit Hódi Ágnes |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Mentálhigiéné - pedagógusoké - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Pedagógiai értékelés - módszer - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85484 |
Hasonló tételek
-
Mapping the relationship between teacher burnout, well-being and resilience [abstract] /
Szerző: Tóthpál-Halasi Orsolya, et al.
Megjelent: (2024) -
Facilitating discourse in academic settings through the lens of an SLP
Szerző: Conrad Lydia
Megjelent: (2020) -
Facilitating discourse in academic settings through the lens of an SLP [előadáskivonat] /
Szerző: Conrad Lydia
Megjelent: (2020) -
Effect of Feuerstein Instrumental Enrichment Programme on behaviour of its attendees [abstract] /
Szerző: Jerabkova Katerina
Megjelent: (2024) -
Preservice teachers' assessment literacy a systematic review : [abstract] /
Szerző: Piseth Hull, et al.
Megjelent: (2024)