Non-formal strategies for developing students' didactic self-assessment skills [abstract] /
Elmentve itt :
Szerző: | Blandul Valentin Cosmin |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Didaktikai önértékelés - tanuló - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85474 |
Hasonló tételek
-
Doctoral students' self-assessed abilities to write publishable papers in English [abstract] /
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2023) -
Cooperative and competitive (board) games for the development of non-cognitive skills
Szerző: Juhász Valéria, et al.
Megjelent: (2019) -
Measuring engagement among adult learners in non-formal education [abstract] /
Szerző: Subaşı Selen
Megjelent: (2023) -
Engagement of Syrian adult refugees in non-formal education in Turkey [abstract] /
Szerző: Subaşı Selen
Megjelent: (2023) -
Relationship between doctoral students' self-assessed research knowledge and coping with stress [abstract] /
Szerző: Phyo Wai Mar, et al.
Megjelent: (2023)