Investigating the relationship between self-regulated learning and language proficiency among EFL students in Vietnam [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Hoang Minh Dong Habók Anita |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Önszabályozott tanulás - felsőoktatás - Vietnam - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85471 |
Hasonló tételek
-
Teaching Vocabulary Learning Strategies for Self-regulated EFL Students
Szerző: Balogh Tamás
Megjelent: (2014) -
EFL students' language attitudes, linguistic self-evaluation, language learning motivation, and pronunciation A study of Hungarian university students /
Szerző: Püski Gyöngyi
Megjelent: (2020) -
English as a foreign language learners’ strategy awareness across proficiency levels from the perspective of self-regulated learning metafactors
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2022) -
The effect of foreign language learning strategy preferences on foreign language attitude and proficiency among lower secondary school children
Szerző: Magyar Andrea, et al.
Megjelent: (2016) -
The effect of language learning strategies on proficiency, attitudes and school achievement
Szerző: Habók Anita, et al.
Megjelent: (2018)