Challenge of the online training in Kenya during the COVID-19 pandemic experiencing educational inequality in TVET institutions : [abstract] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Ouma Achuodho Hamphrey Pikó Bettina |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | COVID-19 járvány hatása - oktatás - Kenya - előadáskivonat, Digitális oktatás - módszer - Kenya - előadáskivonat, Oktatás - számítógép alkalmazása - Kenya - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85463 |
Hasonló tételek
-
Experiencing online training and educational inequality in TVET delivery among trainers and trainees in Kenya during the COVID-19 pandemic A case study /
Szerző: Achuodho Hamphrey Ouma, et al.
Megjelent: (2024) -
Sedentary Lifestyle May Contribute to the Risk of Depression During the COVID-19 Pandemic A Snapshot of Hungarian Adolescents /
Szerző: Berki Tamás, et al.
Megjelent: (2021) -
Mathematical creative thinking ability in online learning during the Covid-19 Pandemic A systematic review /
Szerző: Suherman Suherman, et al.
Megjelent: (2021) -
Air pollution in city parks during the Covid-19 pandemic
Szerző: Cavic Aleksandra M., et al.
Megjelent: (2020) -
Elections in East-Central Europe during the COVID-19 Pandemic
Szerző: Petrovszki László
Megjelent: (2021)