A morfológiai tudatosság és az olvasás-szövegértés kapcsolatának vizsgálata 3-4. évfolyamos tanulók körében [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerzők: |
Varga Szilvia Szili Katalin Mokri Dóra Kiss Renáta |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Olvasás-szövegértés - általános iskola - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Morfológiai tudatosság - általános iskola - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85449 |
Hasonló tételek
-
A morfológiai tudatosság online mérése 1-4. évfolyamon [absztrakt] /
Szerző: Varga Szilvia, et al.
Megjelent: (2024) -
9-10. évfolyamos szakiskolai tanulók olvasás-szövegértés teljesítményének vizsgálata
Szerző: Pásztor Tamásné
Megjelent: (2011) -
Olvasás = / * szövegértés? A olvasás-szövegértés fogalma interdiszciplináris megközelítésben /
Szerző: Zs. Sejtes Györgyi
Megjelent: (2016) -
A szövegértés és a morfológiai tudatosság számítógép-alapú fejlesztése alsó tagozaton
Szerző: Tánczikné Varga Szilvia, et al.
Megjelent: (2019) -
A szövegértés és a morfológiai tudatosság számítógép-alapú fejlesztése alsó tagozaton
Szerző: Tánczikné Varga Szilvia, et al.
Megjelent: (2019)