A történelemmel kapcsolatos episztemológiai nézetek tartalomba ágyazott fejlesztése egyetemi hallgatók körében [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerző: | Dancs Katinka |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Történelemdidaktika - felsőoktatás - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85440 |
Hasonló tételek
-
A természettudománnyal kapcsolatos episztemológiai nézetek személyközpontú megközelítés a 6. évfolyamos tanulók profiljainak vizsgálatára : [absztrakt] /
Szerző: Nagy Márió Tibor, et al.
Megjelent: (2022) -
Néhány szociális összetevő tartalomba ágyazott fejlesztése 2. osztályos tanulók körében
Szerző: Özvegy Judit
Megjelent: (2015) -
A szövegértés tartalomba ágyazott fejlesztése az általános iskolában
Szerző: Herczeg Ivett
Megjelent: (2013) -
A rendszerező képesség tantárgyi tartalomba ágyazott fejlesztése harmadik osztályban
Szerző: Zentai Gabriella
Megjelent: (2012) -
Az episztemológiai nézetek kulturális meghatározottságának vizsgálata (magyarországi és vajdasági magyar középiskolások) /
Szerző: Kósa Maja
Megjelent: (2021)