A tanulói iskolai kudarc longitudinális vizsgálata [absztrakt] /
Elmentve itt :
Szerző: | Kasik László |
---|---|
Testületi szerző: | XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia |
Dokumentumtípus: | Könyv része |
Megjelent: |
Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
Szeged
2024
|
Sorozat: | Pedagógiai Értékelési Konferencia
20 |
Kulcsszavak: | Pedagógiai kutatás - előadáskivonat, Kudarc - tanulói - előadáskivonat |
Tárgyszavak: | |
Online Access: | http://acta.bibl.u-szeged.hu/85424 |
Hasonló tételek
-
Az iskolai kudarc longitudinális vizsgálatának elméleti és módszertani alapjai [absztrakt] /
Szerző: Tóth Edit, et al.
Megjelent: (2024) -
Az iskolai kudarc vizsgálatának elméleti és módszertani háttere [absztrakt] /
Szerző: Kasik László, et al.
Megjelent: (2022) -
A kombinatív gondolkodás longitudinális vizsgálata a teszten nyújtott teljesítmény és a feladatok megértésének változása 4-5. és 6-7. évfolyamok között /
Szerző: Gál-Szabó Zsófia, et al.
Megjelent: (2019) -
Tanítók vélekedései az iskolai kudarc okairól [absztrakt] /
Szerző: Tóth Edit, et al.
Megjelent: (2023) -
Fejlesztőprogram a tanulói kudarcélmény csökkentése érdekében - elméleti, módszertani és kutatási alapok [absztrakt] /
Szerző: Gál Zita, et al.
Megjelent: (2024)