|
|
|
|
LEADER |
00994naa a2200229 i 4500 |
001 |
acta85412 |
005 |
20240903101058.0 |
008 |
240903s2024 hu o 100 eng d |
020 |
|
|
|a 978-963-306-982-0
|
040 |
|
|
|a SZTE Egyetemi Kiadványok Repozitórium
|b hun
|
041 |
|
|
|a eng
|
100 |
2 |
|
|a Vuong Tuyet Linh
|
245 |
1 |
4 |
|a The theory and efficacy of reciprocal teaching
|h [elektronikus dokumentum] :
|b a systematic literature review : [abstract] /
|c Vuong Tuyet Linh
|
260 |
|
|
|a Szegedi Tudományegyetem, Neveléstudományi Doktori Iskola
|b Szeged
|c 2024
|
300 |
|
|
|a 20
|
490 |
0 |
|
|a Pedagógiai Értékelési Konferencia
|v 20
|
650 |
|
4 |
|a Társadalomtudományok
|
650 |
|
4 |
|a Oktatástudomány
|
695 |
|
|
|a Pedagógia - módszer - előadáskivonat, Pedagógiai kutatás - előadáskivonat
|
700 |
0 |
1 |
|a Steklács János
|e aut
|
711 |
|
|
|a XX. Pedagógiai Értékelési Konferencia
|c Szeged
|d 2024. április 25-27.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://acta.bibl.u-szeged.hu/85412/1/pek_2024_020.pdf
|z Dokumentum-elérés
|